Zarządzanie czasem w pracy

Czas w pracy jest bardzo ważny. Jeżeli pracownik ma powierzone zadanie i na to konkretny czas, to musi wykonać je zgodnie z oczekiwaniami przełożonego w przeciwnym razie zostaje wysłany na konferencje w zamku. Jednak nie wszyscy potrafią tym czasem zarządzać. Kiedy na początku pracownikowi wydaje się, że takie zadanie zrobi dosłownie w chwilę, a ma na to przeznaczony cały dzień, to najczęściej zaczyna robić też mnóstwo innych rzeczy i to w pierwszej kolejności. Okazuje się później, że na podstawowe obowiązki nie ma już ani chwili, albo jednak wyszło coś nie tak i teraz trzeba poprawiać. W ten sposób zostaje po godzinach. Taki pracownik nie jest zadowolony ze swojej pracy, a także jest wiecznie zmęczony. Wszystko to dlatego, że nie potrafi zarządzać czasem. Dlatego organizowane są konferencje w zamku, które pomagają pracownikom zarządzać tym czasem jak należy. Dowiadują się jak należy rozplanować czas i jak zmotywować się do dotrzymania tego słowa chociażby samemu sobie. Wbrew pozorom to nie takie proste dla kogoś, kto nigdy tego nie miał w swoim zwyczaju.

Comments are closed.