Wywoływanie silnych emocji przez reklamę

Reklama, która ma zwracać uwagę konsumenta, musi wywoływać u niego określonego rodzaju Fototapety robiące wrażenie. Najlepiej jest, jeśli będą to silne emocje, wtedy konsument będzie łatwiej kojarzył reklamę i pamiętał o niej, a to przekłada się na większe wyniki w sprzedaży. Emocjami wywoływanymi przez reklamy są strach,a le są to także Fototapety robiące wrażenie związane z pociągiem płciowym. Czasami taką reklamy mają w sobie humor. Humor nie może być jednak zbyt wielki, bo odciąga on niejednokrotnie uwagę konsumenta od samej reklamy, skupiając go na humorze. Dobrze jest, jeśli humor czy żart jest niedokończony, wtedy konsument będzie doskonale pamiętał reklamę, bo będzie próbował on po zakończeniu reklamy rozwiązać mimowolnie zagadkę. Ludzie bowiem działają zgodnie z zasadą domknięcia. Niektóre reklamy także nas irytują a to już jest jakaś emocja, na której zależy marketingowcom. Dlatego niektóre głupie i irytujące reklamy specjalnie są tak skonstruowane, a nie dlatego, że komuś zabrakło pomysłów i wyprodukował coś, co tylko denerwuje normalnych ludzi, jak zwykliśmy myśleć o czymś irytującym.

Comments are closed.