Reklama na zagranicznych rynkach

Jeśli chcesz reklamować swoje usługi albo produkty na rynkach zagranicznych, musisz trafić do specyficznego i wąsko zakrojonego odbiorcy. Reklama niespecyficzna, masowa pochlania ogromne koszty i rzadko przynosi wymierne korzyści jeśli nie jest naprawdę idealnie poprowadzona. Aby wiedzieć w jakie rejony marketingu tutaj puszczać się bez większego ryzyka, można popytać w krajowych i regionalnych izbach turystyki o informacje odnośnie tego jak wiele turystów zza granicy przybywa do określonego miejsca i z jakich usług korzystają głównie ci ludzie. Takie informacje dostajemy w urzędach za darmo, dlatego grzech nie skorzystać. Następnie należy skierować reklamę do specyficznego odbiorcy. Aby taka kampania nie była skrajnie kosztowna więc, trzeba ją skierować do specyficznego klienta o ograniczonej liczebności. należy wcześniej wyczuć dokładnie jego potrzeby i jego zwyczaje. Pierwsze kampanie zagraniczne należy rozpocząć od tych krajów, z których pochodzi największa dotychczasowa liczba turystów.

Comments are closed.