Bez promocji nie ma zysku

Przeważnie tak jest, że jeżeli firma nie promuje swoich produktów, w jakiś sposób nie zachęca do ich zakupu, to trudno jest o jakiegokolwiek klienta. Najgorzej mają firmy, których siedziba mieści się gdzieś na uboczach miasta, jedynie posiada stronę internetową gdzieś bardzo daleko w wyszukiwarce. Nie ma więc tu mowy o jakichkolwiek klientach. A promocje, najpierw te w kraju, później też za granicą, są najlepszym sposobem na zaprezentowanie się w całej okazałości i zachęceniu do zakupu. Na pewno bez promocji nie będzie zysku, ponieważ ludzie muszą wiedzieć, że taka firma istnieje, że ma takie i takie produkty. W przeciwnym razie szanse na przetrwanie na rynku będą marne. Chyba, że firma ma inne sposoby na promocję niż targi i podobne spotkania. Ale raczej ktoś będąc w takim cieniu, nie ma szans na wyjście z niego, co prowadzi tylko do jednego. Więc albo promocja i to porządna, albo trzeba żegnać się z firmą. A to na pewno nie przyniesie żadnych korzyści, szczególnie finansowych za którymi się wszyscy rozglądają.

Comments are closed.